JORNADA FINAL

CLASSIFICACIÓ FINAL: Campió Ordo, moltes felicitats. Completo el podi junt amb en Lafalca, que s’ha fet d’or. La jornada se l’emporten en Kaiser i Jocantaro, que sembla ser que marxaran, esperem que amb això s’ho repensin 😉

Clas_C1718_J14

ONZE DE LA JORNADA

Captura de pantalla 2018-05-21 a les 15.19.52.png

FITXES: C17_18_J14

RESULTATS JORNADA DUELS:

Duelos_C1718_J14_res

CLASSIFICACIÓ FINAL LLIGA DUELS:  L’enhorabona a Sergi, que s’emporta un treballadíssim títol.

Duelos_C1718_J14_clas.png

ESTADÍSTICA PUNTS/REGULARITAT

Estadísticas puntos.png

Fantakilos acumulats (injustíssim que un co-líder de la Lliga no s’emporti ni un trist FK!):

FK_Extra

 

I això és tot. Espero que ho hagueu disfrutat tots molt i que no sigui l’últim.

Bon estiu!

 

6 respostes a “JORNADA FINAL

  1. Va, ja trenco jo el gel.

    Aquest ha estat el meu onze ideal, del que ja avanço que en renovaré 7 o 8, si tenim sort i podem seguir gaudint d’aquest invent terapèutic que és el YF.

    Neto 4,75
    Azpilicueta 2,86 Bailly 3,75 Savic 4,00 Kolarov 4,69
    Ilicic 6,71 Kroos 4,67 Perisic 4,77 Kalou 3,93
    Dzeko 4,75 Alexis 4,17

    M’han mancat un lateral dret (decepcionant el Chelsea) i un tercer davanter ( Petersen ha cumplert, però seria ideal com a quart davanter) al nivell de la resta per poder competir. També un pèssim inici a causa de dues errades greus a la planificació m’han descartat pels títols massa aviat.

    Tot i així, he acabat segon a la Lliga, que és la meva segona millor classificació ever.

  2. Feliciats als guanyadors de títol!!!!!
    Al final ha estat una retirada a lo Iniesta(?) amb un FK a la butxaca….
    Ha estat una temporada on tenia un 11 de portera de nuñes (amb tothom a la seva posicio)… pero que al final, entre rondes de champions, yuporlig i demés no m’ha rendit… i moltes vegades he hagut de jugar sense 11 😦
    el poso…
    Oblak
    Carvajal JaviMtnz Benatia Marcelo
    Koke Cesc Pogba
    Muller Benzema Vardy

    Penjo les botes després de emportarme un títol i alguns FK… cosa que no valoro positvament… m’heu fet baixar a la terra i he vist que no en tinc ni puta idea… fins que vaig arribar aquí em creia el putuamo pq sempre guanyava al jocantaro 😀 😀 .. pero ja he vist que fora del bages (Lafalca apart) hi ha molt nivell!!! I acabar compartint FK a la ultima jornada… ha estat molt poètic 😉

    M’he divertit molt fent drafts, minidrafts, truques amb rondes, etc… pero ja cada cop s’em feia una muntanya començar a mirarme que fitxava.. per lo que segur que la meva plaça la podrà aprofitar qualsevol txitxarel·lo mes motivat.

    Per sobre de tot… moltes gracies a tots els que heu fet possible aquest joc. He passat uns anys molt entretingut fent equips i seguint jugadors de merda en partits de merda a lligues de merda només per aquesta motivació. Després de jugar a tants fantasy online, aquest es l’únic que realment te sentit i ja seré incapaç de tornar a jugar a cap altre per cert temps.
    No te lo perdonaré jamás, Força, Jamas!

  3. Segon als duels i tercer a la YFL, no em puc pas queixar. I a sobre m’enduc un grapat de FK per despilfarrar al proper draft. Nostamal.
    Per suposat, continuaré al YF. Fa temps que no m’hi implico gens, però no en puc imaginar la meva vida sense vosaltres. Què faria, els caps de setmana, si no fos pel YF?

  4. Hello, cumpains.

    Jo seguisc al YF i, de fet, tinc un col·lega interessat en participar la propera temporada (potser dos, si tenim sort). Ja em direu qui s’ho deixa i si vos puc ajudar en qualsevol altra cosa.

  5. Khefes del YF, estic fora de tuiter uns dies/setmanes/mesos. Si hi ha cap novetat, anireu dient coses també per aquí?

Leave a Llorarato